Beoordelingen van La Cubanita Schagen

Recente recensies van La Cubanita Schagen

5 sterren na 93 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat het lekker was!

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Alles was netjes geregeld en vlot verlopen. Het was en is altijd prima geweest.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker en warm., gord verpakt en vriendelijk en leuk bezorgd

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen!

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

was ok!!!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, Goed om te horen!

, 03-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk en de bezorging was ruim op tijd.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie! Goed om te horen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk. Natuurlijk is het nog lekkerder als je het meteen op kan eten maar dat is nu eenmaal anders op het moment. Vriendelijke bediening en zelf nog 2 drankjes van het huis gekregen!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, Leuk om te horen!

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker en warm. Helaas hadden ze de gehaktballetjes vergeten die wij wel besteld hadden. Evengoed voor herhaling vatbaar.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. Jammer van de gehaktballetjes, Leuk om te horen dat het voor herhaling vatbaar is!

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer helemaal top, en wat is die aioli toch lekker!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. Leuk om te horen!

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en op tijd bezorgd. Volgende keer weer!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen!

, 26-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vriendelijke bezorger en super eten

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, Leuk om te horen!

, 26-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De warme tapas gerechten waren lauw van temperatuur toen het aankwam. Dat was spijtig.

, 23-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Op zich wel lekker, maar voor het bedrag wat ik heb betaald vind ik het nogal mager. Daarnaast was het brood oud en droog.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, We gaan met de feedback aan de slag.

, 22-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling op onze trouwdag via de telefoon. We werden super lief geholpen door een aardig meisje. Het eten was heel lekker met een toetje en vuurwerk. Hartelijk dank😘

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent en lekker gegeten heeft.

, 18-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Laten thuis bezorgen,de warme tapas was goed verpakt en daardoor nog prima op temperatuur.We hebben genoten van de heerlijke hapjes thuis.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. Leuk om te horen.

, 14-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Kwaliteit was prima alleen klopte de bestelling niet helemaal. Ook een vorige bestelling klopte niet dus dat is zeker voor verbetering vatbaar.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. We gaan met de feedback aan de slag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was prima, wel 20 minuten eerder dan gepland. Op het eten ook niks aan te merken, erg lekker allemaal. Misschien handig om bij de krokante kipkluifjes aan te geven dat deze een beetje pittig zijn. Hopen dat we binnenkort weer in het restaurant kunnen genieten van deze tapas!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, goed om te horen dat het lekker was, We gaan met de feedback aan de slag.

, 23-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tijdens ons weekendje weg wilden we toch de locale horeca steunen . Dus eten besteld bij la cubanita en we hebben heerlijk gegeten.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. Wat leuk om te horen!

, 18-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben lekker gegeten. De bestelling kwam 10 minuten later dan aangegeven, maar dat is te overzien. Het is jammer dat je bij de gerechtjes niet ziet hoeveel stuks er in zitten. Zo is het lastig inschatten hoeveel je nodig hebt voor een bepaald aantal personen. Of dat je kunt aangeven voor hoeveel personen je wilt bestellen.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, Goed om te horen dat het lekker was. We gaan met de feedback aan de slag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Was keurig verzorgd en erg lekker!!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. Leuk om te horen!

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker alleen carpaccio was ene portie groot en andere heel klein en zoete aaardappelfriet was koud verder erg lekker gegeten.

Reactie van La Cubanita:bedankt voor uw reactie, Goed om te horen dat het lekker was. We gaan met de feedback aan de slag.

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, meer dan genoeg

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, Leuk om te horen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd tevreden, helaas vandaag minder, het eten was lauw en de gehaktballetjes taai. Per telefoon laten weten.. Nikita heeft het keurig met ons opgelost, volgende keer een portie gehaktballetjes gratis. Verder altijd lekker bij jullie gegeten. Nu hopen dat alles gauw weer normaal wordt en we weer van jullie en de ambiance mogen genieten. Succes!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het restaurant in huis gehaald met de tapas van lacubanita. Heerlijk bereid door de geweldige kok Sepp!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. Wat leuk om te horen.

, 03-11-2020

Kwaliteit:

Rating

sorry voor het taalgebruik, maar godverdomme wat een lekker eten!!!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat het lekker was!

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sommige gerechters vielen tegen en de verpakking voorkwam niet dat de ene saus bij het andere gerecht was gelopen.

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sommige gerechters vielen tegen en de verpakking voorkwam niet dat de ene saus bij het andere gerecht was gelopen.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor u reactie. We gaan er mee aan de slag dat de sausen niet meer overlopen.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorgservice kon ins adres niet vinden en was daardoor te laat. Eten was daardoor dus lauw en daarnaast vind ik persoonlijk de prijs niet helemaal in verhouding met wat je krijgt.

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie, Jammer dat de bezorger uw huis niet kon vinden. We gaan met de feedback aan de slag .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In z'n algemeenheid prima! De meeste tapas waren zeer smakelijk. Bezorging stipt op tijd. Paar opmerkingen: bij de manchego (2 x besteld) zat geen vijgenchutney. "Kaal" is deze kaas lang niet zo lekker als met een goede chutney of gelei. Van de zeeduivelstukjes had een groot deel de grootte van een knikker. Dus nauwelijks vulling. De (mayo)sausjes smaakten allemaal nagenoeg hetzelfde. De tapas lagen op een zwart plastic bord. Dat kan veel kleuriger en leuker, zodat tapas eten een feest(je) is. Toch is onze eindconclusie: smakelijke tapas!

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor uw reactie en feedback. We gaan er mee aan de slag. Goed om te horen dat het gesmaakt heeft

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel minder eten en van slechtere kwaliteit dan rond mei toen ik ook heb besteld. Echt heel erg jammer. Ook geen biertjes van de actie (maar die zijn misschien op dus dat maakt niet uit) bij de varkenshaas zat de champignon saus niet en bij de kip zat de mango chutney niet... Wel gewoon optijd bezorgd

Reactie van La Cubanita:Bedankt voor u reactie en uw feedback. We gaan er zeker mee aan de slag. We hopen dat het de volgende keer beter is.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben heerlijk gegeten. De kwaliteit was goed. 1 klein min puntje. 2 gerechten waren vervangen voor andere gerechtjes. Deze waren lekker, maar even overleg had wel fijn geweest

Reactie van La Cubanita:Fijn om te horen dat het lekker was. Bedankt voor de feedback.

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker.

Reactie van La Cubanita:Wat goed om te horen! Bedankt voor de reactie.

, 18-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Te vroeg geleverd. Kleffe zalm . Kwaliteit overall zeer matig

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor een bezorgmaaltijd is het zekers heerlijk; bijna net zo lekker als in de restaurants. Onze extra side dish was echter niet compleet: geen tapenade en aioli bij het brood. Geen punt, maar ook geen 5 sterren voor ‘bezorging’.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Laten bezorgen is echt een aanrader. Net alsof je in het restaurant eet. Goed verpakt, alles warm, super grwoon!

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heerlijk en het wordt goed afgeleverd.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik kwam het eten ophalen, toen ik paar minuten vóór afgesproken tijd binnen kwam bleek dat het eten al even klaar was. Dat bleek ook wel toen ik thuis kwam en mijn spareribs best wel lauw waren, kaas kroketjes waren direct eetbaar terwijl kaas meestal toch wel heet is. Ondanks dat het eten dus al een beetje lauw was, was het wel lekker en de koude tapas waren ook prima en netjes ingepakt allemaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima eten en genoeg ook en was mooi optijd

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Dit is de 2e keer dat wij iets afgehaald hebben bij La Cubanita Schagen, allereerst vinden wij de mogelijkheid om tapas af te halen heel fijn, het is heel lekker en een viltje met een dankwoord voor bestellen is ook super! De eerste keer afhalen was er dan ook niets te klagen (vandaar 3 sterren en niet 5), de 2e keer ging het niet zo goed, want ik had 2 broden aioli besteld en buiten kwam ik er achter dat het er niet bij zat, ik ging vervolgens terug en toen heb ik het brood gekregen, weer gecheckt ging het dit keer om de aioli dat niet erbij zat en het leek erop dat er 1 brood (vergeleken met de 1e x afhalen) in de zak zat en niet 2, ik heb evt een foto, uiteindelijk aioli gekregen en excuses maar geen 2e brood waar ik wel voor betaald heb.

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 1745 besteld en om 1815 stond het bij ons op tafel! Super snelle levering, net zo lekker als normaal maar toch anders! 2 kleine minpuntjes waren dat er weinig warme vegetarische dingen waren (alleen de kaaskroketjes naast de aardappeltjes en zoete aardappelfriet) en de bakken waar het in zat waren door de warmte een beetje vervormd geworden waardoor het een beetje ging lekken. Verder was het echt super geregeld! Leuk dat jullie dit op deze manier doen! Zo kunnen we in deze tijd toch nog genieten van la cubanita :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en in deze bijzondere tijden toch een beetje het gevoel of je lekker thuis uit eten gaat

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle bezorging, 18.25 besteld, 18.45 geleverd. Eten was erg lekker, 1 tapasbox is meer dan genoeg, ook voor een grote eter. Ook was het eten goed warm. De federale was heerlijk. Echt een aanrader!

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima geregeld en lekker

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Na lange tijd weer heerlijk gegeten! Helemaal uit Alkmaar komen rijden. Bij thuiskomst was alles nog warm! Handgeschreven kaartje vond ik echt lief. Porties waren royaal. Sausjes uitzoeken werd een spelletje, weer eens wat anders. Alles was met zorg ingepakt dus ook het nodige geklieder kwam erbij kijken, maar he dat is niet te voorkomen. Chapeau dat jullie het zo opgelost hebben. Heel blij mee.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was koud, niet alles naar wel veel, dit was een domper....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke tapas. Warme tapas goed verpakt zodat ze nog heerlijk warm waren. Was een top oplossing in deze gekke tijd! Complimenten 👍

, 08-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service en snelle bezorging. Dit was de 2e keer. Eerste keer kaas kroketten waren heerlijk. 2x aardappels gebakken en die oranje waren ook lekker alleen TE weinig. Extra brood was met te weinig Aioli..maar heb al gemeld bij Nikita. Nu kip en vis in deeg was niet om het opnieuw te bestellen en de gehakt balletjes zaten in TE veel tomaten saus die vrij zuur was, zou ik het ook niet meer bestellen. Gamba's op spies waren lekker en aardappeltjes waren heerlijk. Ik schrijf eerlijk mijn mening zodat jullie hier misschien iets aan gaan doen zodat wij meer van jullie breng service kunnen genieten zolang jullie dicht zijn. Als jullie open gaan sta ik voor de deur. Jullie hebben veel lekkere dingen die je niet kan brengen, dat snap ik. Ik zou toch nog iets meer variaties verzinnen want nu heb ik alles al uitgeprobeerd en heb geen keuzes meer. Vriendelijke groeten, Mevr Tak

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging kwam een half uur te vroeg...we waren er nog niet klaar voor om te gaan eten.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was ok, bezorging snel. De hapjes waren alleen niet erg warm dus dat was héél snel eten geblazen. Aardappels niet knapperig, maar beetje slapjes. Zonde. De sausjes in kleine ronde bakjes was niet voldoende. 1 mini bakje aioli voor 2 grote stukken brood, dat had in viervoud gemoeten, 1 zo'n bakje ging op 1 helft brood. Kwaliteit eten was verder prima, als het dus warm was en iets meer saus dan 5 sterren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima gesmaakt, keurig verpakt. Ik hoop dat jullie dit straks blijven doen. Bedankt!

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tapas waren goed op smaak en warm genoeg, zeker voor herhaling vatbaar.

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De zoete aardappelfrites en de ham met meloen waren lekker. Voor de rest was de kwaliteit van eten matig. Ik had ook nog de spareribs (waar losse stukken bot in zaten), de champignons (smaakten nergens naar) en de kaaskroketjes (waren nogal muf).

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heel lekker. Was verbaasd dat ze echt op de afgesproken tijd waren, echt toppie. Moest alleen even lachen ze waren de aiioli en tapenade vergeten. Maar daarom niet minder gesmaakt. Toppie allemaal 👍

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was ons eten een halfuur te vroeg geleverd waardoor het koud was op het moment dat we het konden eten. Baal hier wel heel erg van. Zonde, want het eten is altijd lekker en het zelf op warmen voor die prijzen vind ik niet oke. Heb hierover ook met Nikita gesproken (collega). Eerlijk gezegd was het daardoor wel echt een beetje verpest. Terwijl we vaste klant zijn...

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij waren echt tevreden over de tapas! Keurig de sausjes erbij. Zelf hebben wij de zoete aardappelfriet opgebakken. Super goede snelle en veilige service!

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij hebben er echt van genoten. Wonen in petten. Zijn wel begonnen met de warme hapjes, maar dat maakte geen verschil. Keurig verpakt en nog heerlijk warm. En alles was heerlijk!! Hoop dat we snel weer kunnen komen eten

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, hopen snel weer langs te kunnen komen

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super service en als van ouds erg lekker. Nu konden we op de verjaardag van mijn man toch nog een beetje uit eten.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gehaktballetjes waren helaas koud, de rest was wel warm. Alles was prima te eten, wel veel sausjes waarvan ik geen idee had waarvoor het was, maar af en toe moet je wat proberen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

er was een beetje vocht van de producten gelekt in de papieren tas. het sloot net niet goed af. heerlijk gegeten! maar ja aan de keukentafel heeft lang niet de sfeer als bij jullie in t restaurant maar t eten was lekker.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Koude gerechten waren wel goed. Van de warme gerechten vonden wij de meeste niet lekker (slap ) komt misschien doordat het niet meteen opgegeten kon worden door het bezorgen? Wij komen liever weer bij jullie eten als de restaurants weer open gaan !

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top! Lekker eten voor een goede prijs! Op tijd bezorgd en alles nog lekker warm

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Binnen het uur was er bezorgd Wat een eventuele verbetering zou kunnen zijn, iets minder afval, dus minder sauzen in bakjes. Dus bij je bestelling apart aangeven welke saus mee kan misschien?

, 17-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Warme schotels waren al koud bij bezorging. Dat was erg jammer, wij zullen daarom niet nog een keer bestellen. Koude schotels prima. Stipt op tijd bezorgd.

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had al even gebeld om een compliment te maken! Het zag er heerlijk uit en als ik wat te zeuren moet hebben waren de kroketjes wat slapjes maar dat is logisch, van Schagen naar t Veld is een klein kwartiertje rijden. Niet heel erg! Het was heerlijk en ruim op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten van de bestelling! De extra verrassing was de handgeschreven boodschap! Erg leuk!

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten. Bezorging was top, zelfs eerder dan ik doorgegeven had.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

comida deliciosa

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was erg lekker en keurig verpakt. Alleen jammer er waren veel heerlijke sausjes bij maar er stond nergens bij welk gerecht ze hoorde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten. Wat ook leuk was is de met de hand geschreven bericht erbij.

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit is goed en bezorging super. Garnalenkroketjes waren wat slap en niet zo.

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere tapas en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden alleen iets anders ipv hamburgertjes. Maar het was heerlijk.super bedankt.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten maar de zoete aardappel patat was wat zacht, krokant is dat het lekkerste.. Verder alles prima..

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd, eerder dan verwacht. Verder was het eten allemaal nog goed warm. We hebben heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

, 01-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Medium, veel geld voor wat je krijgt aan porties. Porties erg klein. Jammer!

, 01-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, mooi oplossing zo, dat je het nu kan ophalen. Alleen jammer dat er een kleine uitleg bij zat

, 31-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

T was heerlijk , voor herhaling vatbaar

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker gegeten!

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel leuk dat je in deze tijd tapas kan bestellen bij jullie. Het eten was thuis nog steeds warm en smaakte heel goed!

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Echt genoten! ❤

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Enige was, dat 1 van de schalen los geraakt was en verbogen was dus vloeistof was gaan lekken. Wat wij dus helaas pas door hadden toen de 1e laag aluminumfolie er af en toen zat alles onder, waaronder vetdruppels op de stoffenbank. En hij leek al stuk/los te zijn geweest voor of tijdens het in aluminiumfolie inpakken. De andere 2 schalen waren keurig dicht en niet stuk. Het eten was prima, de 2e warme schaal bleef warm genoeg als je ze maar niet tegelijk opent. en het was weer heerlijk.